Novinky ze světa KOI

Odletáme Vám vybrat KOI té nejvyšší kvality z věhlasných farem Omosako, SAKAI, Minuma ...

Japonsko červenec 2013

Přeji krásné čtvrteční ráno všem přátelům a milovníkům KOI. Rádi plníme přání našich zákazníků, je vidět že Váš zájem o zdravé a krásně vybarvené KOI roste. Díky našim kontaktům Vám můžeme splnit Vaše sny, a proto opět vyrážíme za nákupy a věříme, že opět přivezeme nádherné drahokamy do Vašich jezírek, kteří Vám budou dělat radost na dlouhá léta.

Vzhůru za japonskými přáteli, kde bych si rád vybral novou zajímavou kolekci zejména SHQ a HQ Nishikigoi. Hlavním cílem bude navštívit naše spřátelené KOI farmy - SFF, Minuma, Sakai, Omosako,... kteří pro mě mají schovanou zajímavou nabídku, tak doufejme, že se zadaří a obohatíme naší již tak pestrou KOI nabídku.

Kromě cest za KOI Vám jistě přinesu i pár zajímavých informací a fotografií dokumentující mé putování japonskou krajinou... Pokusím se zachytit pár zajímavých momentů pro milovníky japonské kultury, japonských zahrad či běžného denního života.

Přeji dobrý den z Tokia,

včerejší přelet mi připadal jak na horské dráze, a to nepatřím mezi příznivce "Matějské" - samá turbulence, letadlo se co chvíli třáslo a skoro celý let jsme tak museli být ukurtováni bezpečnostními pásy. Navíc ta změna teploty - Praha 24°- přestup v Dubaji 39°C (a to upozorňuji že hodiny ukazovali 02:00, přes den se tu pohybuje teplota okolo 49°C!). Tokio nás přivítalo příjemným vánkem ale teplotou nad 36°C a velkou 60% vlhkostí.

Těším se na hotelovou sprchu, tak rychle projít celní formality a jdeme hledat hotel. Jak jsem již psal v minulých reportážích cestování po Japonsku je poměrně snadné, ovšem hledat adresy v Tokiu je opravdový hlavolam i pro samotné Japonce. Navíc je děsné dusno a brzo se stmívá, takže je již v 19 hod tma, která vše trochu komplikuje. Ale podařilo se, zalitý potem nacházím hotel a tak hurá do sprchy a trochu se prospat.

Čtvrteční den bych rád vyplnil cestou do Niigaty, pokusím se po návratu přidat nějaké pěkné obrázky, které Vám oživí strohé řádky.

Loučíme se s Prahou, Japonsko volá!Teplo v Japonsku je úmorné, rychle na hotel...

Atmosféra nočního Tokia je úchvatná ...

Shikanzen do Niigaty je připraven...

Niigata je moderní a rušné středisko

Speciální horský vláček Vás vyveze pod horu Fudži...

Jezero Kawaguchi a jeho romantické okolí...

Přeji dobrý večer z Tokia,

cestování po Japonsku je opravdový zážitek, mohl bych psát celé hodiny, ale velké vzdálenosti a přesuny berou mnoho času. Omlouvám se, ale nechci trávit celé hodiny psaním u počítače, raději budu sbírat zážitky a vše dopíši později...

A proto jen krátce a letmo. Ve čtvrtek jsem vycestoval do kdysi malého rybářského městečka Niigata, ze kterého se zrodilo opravdu moderní a rušné město. Kromě moderních ulic jsem našel i řadu zajímavých a památných míst. Nezapomněl jsem dojít až k Japonskému moři, jehož průzračná voda mě příjemně osvěžila. Našel jsem krásné mořské akvárium, bohužel, pozdě, je 16.30 právě se zavírá. Tak snad příště...

Dnešní páteční den jsem vycestoval do hor, trochu se osvěžit v horských jezerech, neboť předpověď hlásí 36°C! Za cíl jsem si vybral věhlasnou horu Fudži a přilehlou oblast Pěti jezer. Tato destinace je velmi oblíbená zejména tokijskými obyvateli, kteří do této destinace jezdí rádi kempovat. Tato oblast je velmi rozlehlá a nemáte šanci ji za jeden den projít, pokud nezvolíte možnost výletních autobusů či vypůjčení auta. Ale já raději pěšky, a tak vyražme k jezeru Kawaguči a Sai... Voda v jezerech byla opět velmi čistá a chladivá a tak není důvod váhat a směle jsem se zanořil - osvěžující! Snad jedinou nevýhodou je, že se velmi rychle stmívá a tak zpět, cesta je dlouhá a nerad bych tu nocoval! Cesta zpět trvala velmi dlouho, vyjel jsem ze stanice Kawaguchi-ko ve 20:12 a 0:45 hod otevírám hotelový pokoj, jsem sice unaven, ale mám v nohách příjemnou tůru v nezapomenutelné krajině.

Jsou už skoro 2:30, ještě pár fotek a končím, jdu spát, zítra vyrážím na první návštěvy KOI farem, netrpěliví milovníci KOI se již jistě nemohou dočkat na první fotky nových nákupů!

Přeji dobré ráno z Tokia,

včera jsem tu práci u notebooku trochu natáhl, chtěl jsem se s vámi podělit o pěkné fotky. Ovšem zato ráno se mi vůbec nechtělo vstávat. Představa krásných KOI mě ihned vytáhla z postele, rychlá hygiena, snídaně a rychle na Shikanzen.

Cílem dnešní cesty jsou mé oblíbené farmy Omosako a Sakai. Osobně je považuji za bezkonkurenční v kvalitě Nishikigoi - zejména Shiro Utsuri, Kohaku, Sanke a Showa, což dokládají i nesčetná vítězství. Mají pro mě schované výběrové SHQ KOI, moc se těším, až je uvidím! Cesta Shikanzeny trvá více než 4 hodiny, tak bude čas pořídit pár zajímavých obrázků japonské podhorské krajiny.

Opravdu, bylo z čeho vybírat. Posílám pár fotografii, posuďte sami nádherné a syté barvy, krásná těla a Tategoi Go sanke +/- 40cm !!! K tomu není co dodat, snad jen pokud se Vám také líbí a máte již své favority, napište si o fotografie či videa a rezervujte ihned, letos již jiní nebudou!

Superexpres Nozomi 700 nás dnes poveze za KOI...

Horská krajina má své kouzlo...

Sakai SHQ Tosai mix v celé své kráse... A že je z čeho vybírat!

Ojiya - pojďme hledat Museum of Nishikigoi

Museum of Nishikigoi - cílem je jeho krásná japonská zahrada s jezírky a KOI ...

Selekce Tosai je velmi časově i fyzicky náročná ...

Přeji dobrý večer z Tokia,

mé dny pobytu se pomalu krátí, ještě bych rád navštívil řadu míst a viděl mnoho místních zajímavostí, a tak využívám každou volnou chvíli. Tímto se omlouvám, že jsou mé zprávy nepravidelné a stručné. Ovšem vše pečlivě dokumentuji, pořizuji mnoho fotografií a natáčím zajímvá videa. Pokud máte zájem, zastavte se, rád se s Vámi o zážitky a dojmy podělím... Všichni milovníci KOI jsou vítáni!

Abych proložil náročné selekce KOI, vyrážím do blízkého městečka Ojiya. Stálí čtenáři již ví, že zde, krom jiného, můžeme navštívit věhlasné Museum of Nishikigoi. Fotografie mapující muzeum jsem Vám již ukazoval, ovšem nyní bych se rád zaměřil na přilehlou japonskou zahradu s jezírky, která byla při poslední návštěvě zasypána sněhem. Přijel jsem právě v čas, městečko je ve slavnostním, přidejme se a oslavujme ...

No, ale teď se vraťme a věnujme se těžké práci, jdeme lovit a třídit. Ve sklenících je snad 50°C, děsně ze mě lije, větráky nestačí. Jednotlivé nádrže nejprve slovíme, pak začne třídění a pak Vám vybrané KOI jednotlivě nafotím. Jak jednoduché, ovšem časově náročné, jen na Minuma Koi Farm jsem strávil více než 6 hodin... Ale stálo to za to, posuďte sami...

Ještě bych rád navštívil Marudo Koi Farm, mám tu rezervovaná nádherná Gin Kin Kabuta +/- 50cm. Specialita pro fajnšmekry a má srdeční záležitost, navíc jich moc není, hrozně se na ně těším, v naší KOI nabídce nebyly skoro 2 roky!

Máte již své favority, nečekejte až přiletí, napište nám, pošleme Vám více fotografií či videa, a nebo si je ihned  rezervujte, letos již jiní TOP KOI nebudou!