Na co se nás zákazníci nejčastěji ptají

Jaká je vaše otevírací doba, máte otevřeno i v neděli?

Otevírací dobu naleznete na našem webu v záložce kontakt, v neděli máme otevřeno pouze po telefonické dohodě.

Mohu u vás platit platební kartou?

Ano, na našich kamenných prodejnách lze platit platebními kartami, ale spíše preferujeme platbu v hotovosti, kterou lze při větším nákupu odměnit drobným dárkem.

Přijímáte platbu v cizí měně?

V kamenných prodejnách přijímáme i platbu v Eurech. Při osobním odběru jedině v případě, že budete mít přesnou částku a o platbě v EUR nám dáte předem vědět.

V případě reklamace mohu odnést přístroj k Vám na prodejnu nebo musím rovnou do servisu?

Podle platného obchodního zákoníku máte právo reklamaci řešit jak v autorizovaném servisu či přímo u dodavatele, tak u prodejce. Naše reklamační středisko je na naší prodejně ve Vysokomýtské ulici v Holicích, kam lze zboží osobně doručit či zaslat pomocí přepravní společnosti s průvodním dopisem, kde popíšete problém. Nezapomeňte přiložit doklad o nákupu zboží u naší fimy.

Přijímáte i pozáruční opravy?

Pozáruční opravy přijímáme, stačí se na nás obrátit a problém Vám pomůžeme vyřešit.

Zasíláte zboží do zahraničí?

Ano, zboží zasíláme i do zahraničí. Kompletní informace a dodací lhůty naleznete v sekci obchodní podmínky.

Zabýváte se také velkoobchodem?

Ano, zabýváme se velkoobchodním prodejem značky FIAP. Registrovaným obchodním partnerům poskytujeme velkoobchodní slevy. Podmínky naleznete na našem webu již brzy.

Nahoru
Členové Asociace Shinkokai